Monday, February 4

Harder, Better, Faster, Stronger

No restanţă, no prestanţă! Cea mai eficientă îmbărbătare a celor din urmă dimineţi. Măsa de Dalarna şi futu'i ideile lui von Thuren! Pe scurt ... am fost epavă şcolară vineri :|

Mărşăluind prin cele ce au urmat, am ajuns azi :) Normal. Şi ce s-a întâmplat azi? Nu prea multe. Nici prea puţine. Destule. Şi atât. Molfăi la un măr de 2 ore şi mi se pare cu adevărat interminabil. Chiar şi merele sunt greu de cucerit acum, dar na e bun-bun şi nu ne lăsăm.
Mi-a plăcut cum a fost afară astăzi. Răcoare, dar nu frig. Lumina, dar nu soare. Linişte solemnă încununată cu acea stare "de-ce-dracu-te-uiţi-la-mine". Frumos, frumos, frumos. A apărut reclama cu Sweeney Todd la Universitate. Ce bliss ... am să dau zilnic ochii cu my cute Johnny.

În altă ordine de idei avem meciuri de Cupa Davis la Sibiu weekendu' ăsta!!
Franţă o să ne cam bată cu racheta pe cocoaşă şi nu numai, dar trecem peste! Ne vedem în toamna la meciurile pentru menţinere în Grupa Principală. Chiar şi aşa, am să stau cu ochii pe puştanii noştri, exact cum fac de ani buni. Rulăm [rulade]!


cute, cute, cute ... mii şi miie de cute pe fustă.

0 giggles: