Wednesday, January 30

Forţa fie cu subsemnata!

hu hu hu ... hi hi hi

Sufletu-mi arde! Aştept notele de la testul de astăzi :) Să vedem cu ce cantitate de mândrie mă prezint la examinare vineri. Alte anunţuri? Să mă gândesc un pic!

(9 pm)
Încă mă mai gândesc. Profund =))

(10 pm)
Cu sufletul fluturându-mi vă anunţ că sunt aptă pentru a păşi pe plaiurile europene ale cursului "Domnului" M. şi păpuşa mov de pe computador [abia acum observ] este strâmbă. Dar momentan ce e şui, e la modă. Nu comentez mai mult, doar şi eu am părţi care şuieră de şui ce sunt. Ce aş mânca nişte turtă dulce acum ... ufffa

Cu toate aceste lucruri nesemnificative împrăştiate în sus şi în jos pe spatele armatei de 5 libelule, vă spun "Toate cele bune în seara ce este în plin toi!"

(11 pm)


Myslovitz - Sound of solitude

1 giggles:

Life on Mars said...

"Să vedem cu ce cantitate de mândrie mă prezint la examinare vineri. "
=))))Jur ca prima data am citit EXTERMINARE in loc de examinare:))) Nu c-ar fi foarte mare diferenta,anyway:))
Spovedanie: din clasa a 2-a sunt indragostita profund de cuvantul "shui"=)) Doamne cat de tare poate fi...ah,I'm sick:))
Si ca "desert" mi-ai mai si facut pofta de turta dulce:(
Ah,si PiEs,ca de mult voiam sa zic asta: ma enerveazaaaaa verificarea aia a caracterelor X( niciodata nu le nimeresc din prima:O :">
=))