Tuesday, February 26

Prostioare

Mă învârt în jurul ideilor mele non-creţe şi-mi doresc schimbări. Non-fiţism, non-plagiat, non-scandal, non-neuroni de idioţi. Dar am să fac precum tata ... am să le spun "Voie de la mine ca la banu Ghica!"
Faceţi dragilor tot ce va bate capul. Faceţi, faceţi, sau desfaceţi, dar rogu-vă nu mă includeţi. Parasiţi-mă pe planeta mea, că acolo fetei ăsteia îi este bine.

Alte aiureli ... am găsit pez-uri. Unul cu mickey mouse şi altul cu donald duck. Mândria mea de princhidel pe vremea Eforie Sud şi faguri a ajuns la culmi tibetane. M-au ciuruit doamnele ... a pardon domnişoarele asistente pentru câţiva ml de sânge ca pe Sergiu şi dupa aia s-au întâmplat vrute şi nevrute.
Să mergem la toate târgurile de mărţişor. Să trecem pe la Ramoness, pe la UndA că se plictiseşte şi ea biata. Şi uite cum aşa spre final conştientizez că toate gândurile pictate pe aici nu se leagă. Doar prostii care-mi parcurg neuronu' atunci când dau mesaj nou.

So mesaj nou sa fie. Mesaj nou care vine cu muzica la final.

Royksopp - Triumphant

0 giggles: