Monday, January 7

Prioritaire

Fericire supraponderată la început de an :) Revenită de acasă pe vreme albă, dar mohorâtă, îmi găsesc lucrurile precum nu mi-am dorit să le reîntâlnesc. Identice. Aşternutul are aceeaşi culoare, covorul la fel, pompierul este şi el la fel de roşu şi de mustăchios.

Ce am făcut eu anul trecut? Ce am făcut vreme de 365 de dimineţi? Răspuns simplu ca "Bună ziua!" şi ieftin ca braga ... habar nu am. A fost cum nu a fost. A fost tăiată salata de boeuf pe o polkă de Strauss şi pe o pagina cu nervi cranieni din cartea veche şi verde de anatomie a mamei. Asta doar pe 28 decembrie, asa că nu vă speriaţi prea rău.
După cum se vede şi cu ochiul liber, nu prea am cugetat asupra zilelor din urmă ... că na, dă depresia în noi, dar mi-a născut mintea o înşiruire de sunete, ţipete şi zgârieturi fonice descoperite în perioada asta, trecută "de demult" rău.
Să înşepem iebde iebde:

Brazil - Geoff Muldaur


Henry Lee - P. J. Harvey si Nick Cave


A la claire fountaine


Love will tear us apart - Joy Division


Start wearing purple - Gogol Bordello


Milord - Edith Piaf


Hey Eugene - Pink Martini


Pass this on - The knife


Whatever Lola wants (Lola gets) - Damn Yankees


Restul, cu tot respectul ce vi se cuvine, le ferec în colecţia privată dintre urechi. Muzica de cameră dintre timpane, nu?
Mulţam creaţa, unde e nevoie :)

4 giggles:

Anonymous said...

pai bine mai prichindel, cu placere :)

Life on Mars said...

Ce minunat comeback>:D<
Si ce melodii8->
Chiar imi era dor de...
"Il y a longtemps que je t'aime
Jamais je ne t'oublierai.."
watch out,watch out for the armada...I'm comiiiing:D

Anonymous said...

nervi cranieni si Strauss in aceeasi fraza. nice miss henry lee.

Smi said...

princhindel yourself ^^

ramoness mulţămiesc, iar domnişorului Matei miss Henry Lee îţi clipeşte :)