Wednesday, January 9

Oui, je suis une Princesse

Stau cu tastatura în faţă şi îmi mănânc buzele sperând că poate, poate îmi flutură inspiraţia. Să spun că mi-am cumpărat a enşpe mia pereche de mănuşi, că mi-am denumit micul card de memorie Chiţ sau că am fost confundată cu a brit-girl ieri ... iar când spun brit zic Britain, Great Britain, nu Britney. Una mica precizare/clarificare :)


^ fără comentarii :) respect Delon

Trecem peste toate de mai sus aşa uşor şi ...

Am un volum de povestiri în casă de ceva timp şi acum câteva minute am dat cu nasul de el iar. Mare, cartonată ... adevarată carte pentru visat la fuste umflate cu pompa şi de nebăgat în seamă trăznăile mele prozaice :))
După cum zice cartea "Prinţese date uitării sau necunoscute" [că na trebuie să credem cărţile] eu, domnişoara aceasta magnifică ._. sunt îmbinarea perfectă între o prinţesă fantezie şi o pseudoprinţesă.
Astfel, crezând parolele de pe hârtia cerată, resciru ceea ce mi se "spune" că mă reprezintă: înşir verzi şi uscate, îs oleacă uitucă, iar la terminarea acestor rânduri mă voi transforma într-un miau-miorlau solemn de Guatemala.
Cel mai tare fan-art cu Byakuya găsit de moi până acum :) Nuşt de ce tocmai acum l-am postat, căile neuronilor mei sunt mult prea întortocheate, chiar şi pentru mine, dar mulţumim Matt Scozzafawa.
Somn uşor!

0 giggles: