Monday, January 21

Bâjbâieli

A trecut prea mult timp de când nu mi-am depănat idioţeniile pe aici! Se necesită reactulizări :)
Tocmai am revenit de la un examen luat cu 9 şi abia aştept să mă împrăştii pe tărâmul pernelor şi al pleoapelor închise, dar înainte de asta, tastatura mă cheamă la raport.

S-a lansat episodul 306 din Bleach, Sunako este acum anime pe youtube, tichetele pt cfr nu se mai primesc [fuckers] , spice girls sunt [iar] la modă, părul mi-a înverzit, iar telefonul îmi ţipă "The Clash - London Calling" plus ... îl arată pe Renji.
Urmează maldare de examene şi grămezi de ore nedormite. La orele 10 ale zilei de mâine unul scris mă aşteptă, unul foarte legislativ aşa ca să vă anunţ ce mă întâmpină în curând.
Am fost informată despre un domn ce ştie să folosescă foarfecele ca Edward şi că lămâia în combinaţie cu siropul de arţar ajută la slăbit.
Fără direcţie scriu eu aici şi mă întreb, din timp în timp, ce gânduri vă trec prin materia cenuşie. Da, înşirui lucruri fără cap şi fără coadă, însă mie mi se par conectate de fire ... de fire de ceară. Necesit odihnă pt a reveni la ceea ce nu eram.

Cu alte cuvinte ... Somn uşor, 7 purici pi-un pişior!



Am vrut "Chicks on speed - Fashion rules", dar nu am găsit ceva care să mă gâdile auditiv aşa că ... the next best thing care mi-a trăznit în minte: "Interpol - No i in threesome"

"But there are days in this life
When you see the teeth marks of time"
;)

0 giggles: