Tuesday, January 22

Libelula de raiat

A venit tata azi să-şi vadă odorul :) Merci măi tati meu!
Te-am sunat eu de 6 ori şi m-a prins căsuţa de vreo două, dar a meritat să mi te văd cum îţi cauţi cheile pe vizor. Cum mă trimiteai acasă să-mi odihnesc neuronii şi cum am ajuns abia noaptea că am întârziat prin magazine.

Cumpărături de libelule ...
Toate cele 5 dragi libelule ale mele sunt de astăzi la loc de cinste pe noua-mi desagă. Cât de mândru am să le port ... doamne doamne. Şi pentru asta trebuie intonate mulţumiri unei pisici :|
Long live CatWork şi baftă la examen mâine ;)
Pisica şi libelula ştiu despre ce vorbesc.

Vreau să mai spun lucruri care mă frământă, însă nu înteleg de ce să mă complic să le epicizez. Sper să existe cuvântul de mai devreme. Oare? Să le îmbălsămez în diferite figuri de stil şi să le scot din suflet. Nop ... mă duc să-mi idolatrizez cartea de populaţie mai bine.
Da de unde? Lene îmi este tatuat pe frunte. Bălării, bălării, bălării ...

3 giggles:

Life on Mars said...

u were serious about the dragon fly:O
may the little one never fly away from you;))
>:D<

Anonymous said...

sa epicizezi? pai tocmai, ca dictionarul nu stie cuvantul asta! iar asta il face un cuvant asa de frumos.
ia, ca mai invat si eu de la tine :)

Smi said...

cristina ... mi-a crescut pipoţica datorită cuvintelor tale ;;)