Thursday, November 8

Smi urâşte



În data de 7 Noiembrie 2007 pe la orele 18.00 uram totul! Uram javrele care aveau tupeul să mă mârâie, mediciniştii care insistă să te întâlneşti cu ei şi după care te lasă baltă în ultimul moment, taximetriştii care se închid la pantaloni în faţa toaletelor publice, foştii colegi de liceu care nu se sinchisesc să-ţi răspundă la telefon, avocata care este în faliment până luni, mama care nu-mi returna apelurile şi sora care avea telefonul închis.

Şi mai am să-mi bag picioarele în moşnegii, arăboii şi soţii care nu-şi ţin ochii acasă, în băieţeii care îşi aşteaptă iubitele şi în cei care nu au curajul să make a move, în cei care se uită chiorâş la insignele mele cu pisica pătrată de pe piciorul stâng, în majoritatea elevelor de liceu care mă privesc într-un mod atât de drăgăstos, în sms-urile la care nu primesc răspuns, în magazinele Bucuria pentru preţurile atât de mari pe care le au, în maşinile parcate aiurea, în degetul pe care şi acum îl ţin bandajat, în cei care mă consideră carefree, emo şi alte tâmpenii de genul, în shuffle-ul care are grijă să aleagă atât de prost următoarea melodie, în cozile lungi de la bancomate şi în apartamentul în care nu mă asteaptă nimeni -.-

Cu toate acestea am să-mi scot picioarele şi am să-mi reprim ura pentru tot, toţi şi toate. Doar m-au ajutat să uit pentru câtva timp de mine şi de noi.

foto toek

0 giggles: