Sunday, November 4

Altă săptămână



Un weekend foarte casnic pentru mine! Mult somn :p şi grămezi de mâncăruri preparate de mândra moi. Castane coapte, clătite din făină integrală cu mere şi alte câteva bunătăţi! Toate acestea datorită monopolului asupra calculatorului TUIN instituit de creaţa mea colegă de apartament. Avea work to do! Trebuie să o iertăm şi să o ajutăm! Oricum, în rarele ei pauze de respiro am reuşit să ating câteva minute tastatura şi să squeeze in câteva capitole de manga. Un shoujo interminabil, nu prea bun, însă desenat cu foarte multă grijă. Odată început trebuie şi terminat!

Sâmbătă, la Palatul Suţu în curte multă lume adunată, multe timbre, insigne, arginturi, ceasornicuri, cu alte cuvinte multe *cough* vechituri *cough*! M-am întors la căldură cu 2 insigne albastre, dintre care preferata mea "FRUNTAŞ ÎN ÎNTRECERE 1971"
Ok, nu mă încadrez la număr [mândră posesoare a anului 1987] însă ... o să fie amuzant să o port!

A nins în Columbia, băieţii de la Firma nu s-au întors încununaţi de succes, iar degetul meu arătător de la mâna dreaptă e bolnav. Desfacerea castanelor şi-a spus cuvântul! Cu toate astea sfârşitul meu de săptămână a fost cel mai reconfortant din ultima vreme. Mă duc să vegetez un pic sub duş, iar apoi ... să văd pe unde ajung astă seară.
Toate cele bune!

pic: hanabi

0 giggles: