Sunday, November 18

Lilu-Lilu

Simt nevoia să zgârii câteva cuvinte pe o foaie, să las apa caldă să-mi inunde creierii şi să uit de vârsta care mă aşteptă după colţ. În 15 zile o să-mi apună bucuria de a mă declara de 19 ani. Într-o miercuri, la 20 de minute după cel de-al 15-lea gong, am să fiu îndreptăţită să cânt, pentru prima data "ca la 20 de ani". Ce onoare pe capul meu. Mă simt obosită şi leneşă. Vreau să visez că simt! Vreau obraji îmbujoraţi, mâini îngheţate şi ochi limpezi. Vreau zăpadă şi fericire pură.


Vita de Vie - Visare ... doar am fost de-a stanga lor la bal.


Iar acum câteva rânduri extrase din gândurile celui mai bun prieten al meu:
"Hi ! I'm Alex. Welcome to my head. This is a wierd twisted place so be careful, watch your step, keep your arms and legs in, at all times and of course, don't feed the animals :)) So what's up ? My life sucks."
Don't i just love him?

0 giggles: