Tuesday, October 30

Taca Taca Taca

Nu pot să înghit oamenii care vorbesc mai mult decât mine şi pe cei care nu sunt capacili, sub nicio formă, să nu-şi exprime ei superbele şi eronatele lor păreri despre viaţă. Nu-şi ţin gura închisă oricât încerci să le-o încui şi să arunci cât mai departe cheia! Nu se lasă! Vin aşa frumos pe rever şi încep iar cu alte idioţenii despre ceea ce cred ei că este bine, corect şi frumos pe lumea asta a celor care clipesc.

15 minute şi 28 de secunde mi-a zgâriat urechea o asemenea voce. Nu pot decât să mă bucur de faptul că Respectiva, ale cărei practici sunt descrise cu câteva rânduri mai sus, nu-mi cunoaşte strada, poetică de altfel! Doamne Doamne mă iubea acum jumătate de oră mult de tot. Şi uite că primeşte un Mulţam de la mine :p

1 giggles:

Life on Mars said...

hmmm...o fi cumva vorba de aceeasi persoana pe care-mi imaginam eu ieri c-o s-o imping pe scarile rulante de la metrou si care nu stie unde e Mac-ul de la Unirea si pe fundul careia mi-am consumat degeaba 7 minute din abonament si din cauza careia era sa pierd trenul???!!!??AAAAAAAA!!!!