Friday, March 21

Your girl is lovely, Hubble!

Mă tot eschivez de la scris cam tot timpul auto-de-motivându-mă spunându-mi că viaţa-mi este deja mult prea busy ... aşa ca să vorbesc în termeni de mess. Şi ce să fac eu acum? Să depăn nebuniile de la ultimele concerte (Şuie Paparude sau Kultur Shock sau Kumm) ori să mă apuc de înşirat alte neimportante gânduri şi acţiuni.

Am cumpărat de la anticarul Balon o cărţulie pe care mi-o doream de câteva luni. Am fost la Biblioteca Centrului ONU ... lol cât de oficial sună asta. Da. Am păşit în cea mai oficială, dar human bibliotecă. Lume nice, well hai să vorbim corect, nişte băieţi foaaarte nice care lucrau pentru lucrările de doctorat. Ufffa

Acum, vreau să mă gândesc la ziua de mâine care se apropie aşa tiptil. Drumurile lungi ce trebuie străbătute pe viitor. Concursurile de fotografie care mă aşteaptă, dar şi noua tunsoare. It's nothing personal. It's just a pionier interpret.
God, niciodată nu spun lucruri concrete. Mă eschivez uşor şi termin frumos fără să mă implic prea mult. Fără să mă expun prejudecăţilor puţinilor care mă citesc. La revedere dragilor.

ici

0 giggles: