Wednesday, March 26

Vă băgați la stins lumina?


Păi ... sâmbăta asta, de la 8 la 9 seara, o grămadă de omuleți de pe Pământ o să stingă lumina în semn de solidaritate pentru găsirea de soluții pentru prevenirea poluării. Doamne cât de purtător de cuvânt am vorbit. Doare =))


Oricum, acestă oră se dorește să fie "Ora Pământului" ... de somn dacă mă întreabă cineva pe mine. Și o să semene cu reclama aia la Orj/Vdf în care aceeași omuleți ridică pancarde negre deasupra capului pentru a îi face pe rusnacii din spațiu să se sperie că nu mai e lumină pe pământ. Nu vă speriați, asta este doar o prezentare puerilă și lipsită de creier a reclamei. Ea e mult mai ok decât sună din cuvintele mele. Dar vă prindeți voi despre ce pălăvrăgesc pe aici.


Revenind la acea oră, spun că eu și persoana mea nu va închide becu ... doar am să fiu la mami și la tati, home, și vreau să le văd ochișorii. Îi las pe draguții de la Green Hours să-și facă de cap pe întuneric.




Dar dacă din pura intâmplare și coincidență simțiți că ar trebui să stingeți lumina vă spun felicitări și respect.


Miss Lampa here

0 giggles: