Monday, December 10

Gânduri de seară

"Muncă de elefant." este statusul meu în acest moment. Cu toate că nu am timp nici de mine mă mănâncă degetele să scriu ceva. Azi nu mă mai voi cenzura. Aşa cum iese textul, aşa îi dau publicare.

M-am săturat să fiu văzută ca un om cu nasul pe sus. În pana mea nu sunt. Nu vă sunt superioară şi nici în vreun alt fel. Îmi doresc să mă vedeţi cum sunt ... unul dintre timizii oameni ai planetei. Este unul dintre lucrurile cele mai personale pe care le-am recunoscut până în acest moment şi am o teamă enormă să nu se întoarcă împotriva mea. Pe majoritatea nu vă cunosc şi nici nu vă voi cunoaşte, însă voi cei puţini cu care mă văd ... voi, vă rog, nu mă mai judecaţi! Nu o merit. Sunt cel mai mare visător al sudului, însă voi mă vedeţi doar ca pe o pasăre de prada. Cinismul şi aşa zisa insensibilitate a mea sunt armele care mă ajută să trec de cele 24 de ore ale zilei. Cheia coliviei mele o port la gât, pe un elastic alb, iar voi pentru a intra e nevoie să forţaţi uşa. Aveţi curaj. Tot ce veţi vedea înauntru este un om singur.

Şi încă ceva, nu mă mai loviţi vă rog. Că şi pe mine mă doare.

0 giggles: