Monday, December 17

Acvatic

Noaptea trecută pe Animal Planet un documentar despre o meduză ce populează nordul Australiei [Queensland] şi care este cel mai veninos/periculos animal de pe Pământ. Nu pot decât să recunosc fascinaţia ce a survenit după. Criminalul perfect se numeşte IRUKANDJI - The Killer Jellyfish ... O bucată de gelatină nu mai mare decât unghia ta este responsabilă de moartea mai multor turişti şi mai mult decât atât, aproape imposibil de capturat, din cauza mărimii. Ce mărime? Şi unii gândaci de bucătărie sunt mai mari decât ea. Oricum o vedeţi aici:
Animaluţul sus numit, considerat de 300 de ori mai veninos decât o cobra şi 1000 de ori mai toxic decât o tarantulă, este cu atât mai periculos cu cât mărimea sa face imposibilă extragerea veninul. În cazul în care pielea îţi este atinsă de tentaculele acestui incolor animal acvatic pulsul îţi sporeşte de până la 5 ori, corpul îţi este macinat de o îngrozitoare durere care nu poate fi alinată nici măcar de doza maxim admisă de morfină. Totul depinde de propriul corp. De rezistenţa ta.
Dacă cineva doreşte să se sperie mai mult să google cuvântul Irukandji. Asta era acţiunea întreprinsă de subsemnata pe la orele 1 ale dimineţii. Dar, vă rog, nu faceţi ca mine ... nu se ştie ce o să visaţi.

Revenind la probleme non-gelationase, am văzut Babel. A fost ok. Oricum, urâţenia despre care v-am spus îmi populează gândurile momentan şi dacă mai sunt de comunicat alte vorbe, am să le comunic atunci când îmi vor părea importante.

Ps> Unele meduze dorm pe timp de noapte! Economie de vedere la un animal ce a apărut acum mai bine de 500 de milioane de ani. Kinki.

0 giggles: