Monday, November 26

Prostii de noapte

Salutare de pe scăunelul meu de căpitan din sufragerie! Să meargă tuturor bine, bine şi iar bine! Moralul la altitudini încântătorea cu capac deşurubabil! Revarsa altfel! Oricum ...

Am făcut o nouă pasiune în materie de simţuri olfactive. Va urma o reclamă gratuită la "Eau des Merveilles" Hermes. Tot ţin mostră lângă nasul meu pe jumatate înfundat şi după mai mult de 48 de ore încă simt parfumul adânc în sufleţelul meu. Cine ştie ce pana mea încerc să mai spun şi eu? Sunt toate de-a valma în mintea mea.
Am stat pe drumuri tot sfârşitul de săptămână şi simt cum tâmplele îmi pulseaza şi gleznele îmi dorm, cum degetele îmi sunt leneşe, iar pleoapele prea grele pentru a mai face faţă nopţii.
Am fost la Odeon, mi-a plăcut piesa interzisă minorilor sub 16 ani :p mdah mi-am terminat seara cu câteva full frontal-uri olandeze. Artă frate!
Iar ora de 9 dimineata, duminica în Bucuresti este wtf! Ciudat rău. Frig.

0 giggles: