Wednesday, July 4

Educaţie

Cu un sfert de extraveral la bord, mă apuc de scris şi scoat una din perlele mele ... cu educaţia omului nu te bagi! Dacă nu a primit bietul ceva fărâme de bună purtare de acasă nicio zeitate nu-l mai poate ajuta! Am trăit-o acum o ora! Toată apa Dunării nu te mai spală! Când spui că faci ceva, respecţi promisiunea nu contează cât de mult te doare! look who's talking now >.<

Este pentru a nu ştiu a câta oară când simt că am greşit secolul! Trebuia să mă nasc mult mai devreme când totul părea mai liniştit, mai uman.


"26 aprilie 1933
Amorul propriu , mândria (sau poate mai bine zis orgoliul) au fost şi vor constitui fondul caracterului meu. Acest defect (căci trebuie să recunosc sincer că e un defect), asociat unei excesive sensibilităţi, poate să mă facă nenorocită. Nu e nimic de făcut."
Jurnalul unei fete greu de mulţumit 1932-1947 ~ Jeni Acterian
Vorbe fără sens poate, dar said out loud

0 giggles: