Saturday, June 30

Şi asa a început prima zi a potopului

Vara asta a început cu asfaltul ce-mi pleca de sub picioare, cu practica din zona dorobanţi - strada polonă şi cu jetoane. Yap a început b'estivalul! Am fost! Am apucat să văd formaţiile de la yonderboi până la final. Cum este şi normal simţul meu critic/citric acum fierbe pt că nu apucă să spună ce-şi doreşte.


N-am să mă iau prea tare de faptul că puteai furişa multe lucruri înăuntru dacă iţi doreai cu adevărat acest lucru. Am să scriu despre ... ce am auzit!
Yonderboi şi Morcheeba mai bine le asculţi acasă pe sofa cu maţa lângă tine! De hooverphonic aş putea spune că de când cu tanti aia blondă nu mai au nici un fel de sclipire şi totuşi un luciu mai rămâne cu ajutorul chitaristului care a stat în cazul nostru în dreapta scenei! Cu alte cuvinte şi ei sunt tot mai buni home cu cafeaua în mână. Să nu uit de pr-ul intens al unuia dintre grăsunii de la Morcheeba ... go see the site, go buy the new album! hai hai! În Romania se numeşte dc sau torenţi să fim serioşi!
Şi uite ajungem la faithless! Nu-mi rămâne decât să citez o moldoveancă tare dragă mie "o fost de'ţ transpira neuronu" foarte foarte tare ... după umila mea părere bineînteles :)
Cu acestea fiind spuse am să devin one cu patul! ciao

ps: yonderboi era (un pic) chel sau mi s-a părut mie?

0 giggles: