Friday, November 21

Back to Basic


It's Magritte day. Bine ca am vazut poza de mai sus ca habar n-aveam. Oricum de la el imi plac The Lovers [normal], The son of man si The Liberator.
Nu stiu de ce ... dar am simtit subit dorinta de a scrie in romana. Imi era dor sa corectez diacriticele, sa am grija ca vorbele sa nu aiba prea multe sensuri si d'alea. Ooo de cand nu am mai avut aceasta minunata placere.
Ma gandesc sa fabulez aici putin! Sa incepem. In ultimul timp actiunile intreprinse de subsemnata, cu mult drag de altfel ... majoritatea, au fost cam astea.
Am facut pui Shanghai ;;)
Mi-am cumparat tei pt ceai.
Am ajuns la timp la seminarii.
Mi-am acompaniat mama la medic + radiografii.
Mi-am inrosit unghiile.
Plus inca niste lucruri pe care mai bine nu le-as mentiona pe aici :) You know ... private is good ;)

ciao
ps> nu prea am chef la ora asta de corecturi ... so il las fresh de sub tipar :)

0 giggles: