Friday, July 4

4 oi fosforescente

Naiba ştie ce o fi fost în creierul meu când am dat accept la meet me pe tagged. Adevărul e că nu aveam nici cea mai vagă idee ce pana mea se întâmplă pe acolo. Iar acum dintr-o data ... din 5 în minute primesc mail:

Somebody clicked YES on you in Meet Me!

Come see if you have a match...


Unele dintre cele mai suspecte persoane din viaţa mea îmi apar în faţă şi aaaaaaaaa ...
Îmi vine să-mi iau câmpii. E horrrrorr!
o_O O_o O_O

Nici macăr nu am poză pe profil fraţilor. Tot poporul poate să-şi dea seama că pagina aceea e făcută în extra-scârbă. Dar nimic. Se pare că sunt considerată ... şi citez "păpuşe" de cocălărimea României. Să mai spun că am dat de un tip de acasă, care atunci când mă vede pe strada se face negru la faţă, iar pe tagged vrea să-mi fie super-bun-prieten, la gradul că s-a apucat să mă compare cu o "domnişoară" ce probabil s-ar simţi bine pe pitzipoanca. Şi am şi câştigat. He rather be in handcuffs with me than with her.
I don't get it! În lumea reală mă evită, mă urăşte aproape, iar virtual ;;)


În altă ordine de idei ... abia îmi revin după o săptămână în spital. Acest copil a avut o minunată pneumonie :) În prezent vorbesc precum o marmotă şi mă mişc asemenea unui râme (3 m / 8 ore).

0 giggles: