Friday, June 6

Alice

Oh la la ... am reuşit să văd Goldfrapp, cu invitaţie.
happy happy happy
Nu-mi vine să cred că am reuşit să intru. Eram/Sunt broke şi cu 5 ore înainte de concert bum apare o fereastră de messenger cu următoarele cuvinte
"ţi-am făcut rost de invitaţie la goldfrapp darling :D"



Am văzut Şuie pentru a 2-a oară, apoi Addictive Tv şi Goldfrapp. Vroiam să stau până la Vive la fete, dar oameni mei au decis să plece. Şi m-am cărat acasă împreună cu ei.
Dar a fost [cât a fost] destul de bine. Şuie as usual, Addictive Tv cu adevărat addictive. Primul remix, cel cu IronMan, îmi cam irita neuronul, însă clasicul "The Italian Job" naaais ;;) ... there goes a mini! and another one! and one more!
Alice ... wonderful electric.

Cu toate astea am ajuns azi ;;) când mi-a sunat telefonul la 8 :|
Colegi cu întrebări despre examenul de mâine.

Ps> urăsc spitalele, iar Alice vine de aici

0 giggles: