Monday, March 3

Pinot Noir




Vă invit să-mi pupaţi posteriorul de domnişoară voi ăştia care o ardeţi pe înaltele şi exclusivistele culmi ale cuuulnesului. Majoritatea sunteţi ... albăstriţi înăuntru şi vă împroşcaţi paracetamolul de jur împrejur fără să gândiţi.

M-au dus picioarele neCONVERSite în Famous Brands şi am primit ocheade transversale şi longitudinale de la toate cloanţele alea pentru că am părăsit tărâmul fantastic fără să achiziţionez ceva, orice. Nu suntem de năsucul lor născut în Camper, şters la poponeaţă cu Ipekyol şi crescut în G-Star. Nu putem clipi în prezenţa unor fiinţe precum ele. Ei radiază mofturi, mofturi şi iar mofturi ... majoritatea încununate de prostii.

Dar eu, sufleţel curat vă comunic frumos! Atunci când îmi veţi demonstra cu adevărat că îmi sunteţi superiori, atunci o să vă răspund colorat şi aerisit: The fish doesn't think: the fish is mute, expressionless. The fish doesn't think, because the fish knows - everything.

Fish by nicobou =))

0 giggles: