Sunday, January 27

Grătar la tribord


Săptămâna asta, toată lumea a considerat că trebuie să-mi trimită mâncare. Ca să ai acolo mamă, mi se spunea încontinuu! Şi am nu alta, momentan am un frigider plin cu pui făcut la grătar, cum nu am avut de când m-a făcut mama student. Oale pline de grătărel. I'm rich în copanele şi piepţi :|

Dar să nu mă înţelegeţi greşit ... ador situaţia, am de ce să mă plâng. Şi mă simt aşa de pampered de toată lumea. Cute, cute, cute.
Să nu uit. Am aflat azi, cu multe ore înainte, că am intrat în examen la regiuni.
happy happy joy joy nu alta.
Comparaţie demografică şi economică între Algeria şi Maroc ... să fim serioşi i'm a genius, dacă am trecut de asta =)) Aha da ... de unde geniu pe meleagurile sinapselor mele?!? M-a salvat subiectul despre literatura mexicană, că dacă nu ... floricele pe câmpii. Găleţi de mustrări de conştiinţă.
Mâine mă aşteaptă Shenzen, Zuhai, Shantou şi Xiamen ... nu comentey mai mult. Îţi vine să te scarpini cu câlcâiul în ureche.

Micuţa păpuşă o găsiţi aici.

0 giggles: