Thursday, October 25

Forgotten



" A : I love you!
A : will you marry me ? ;;) "

Cuvintele pe care le aşteptăm noi toate! Pe care le visăm să ne apară pe un înaripat alb!! Au venit cu messengerul de seară de la kilometrii depărtare. Şi cu toate că le-am primit îmi vine să mă spăl pe cap cu ele. Nu mă ajută cu nimic, dar pur şi simplu cu nimic ... poate doar să-mi adâncescă arsurile, pentru asta ar fi indicate. Să-mi scoată peri albi şi să mă facă să dorm cum nu se poate mai bine astă seară *sigh*

" A : intotdeauna ai fost pe gustul meu :* "

Tastatura continuă să se supună degetelor şi gândurilor mele. Cât mi-aş dori să mă înţepe la fiecare atingere pentru a mă opri din propriul suicid de ordin epic. Da, mă tai singură încercând să mă salvez. Şi plec spre pătata mea pernă din colţul de sud-est al încăperii sperând ca mâine vasele de pe chiuvetă să dispară.

Foto graţie geocities

1 giggles:

Life on Mars said...

>:D<...i kinda know the feeling:-<