Sunday, October 7

Duminicale

Bun ... sfârşit de săptămână uber plin spre fericirea mea!!
Am avut parte de o mulţime de evenimente, iar oboseala îşi spune cuvântul acum la sfârşit de duminică, după câtva timp de mers prin ploaie. Mi-am lăsat prietena la teatru, iar apoi am urmat cărarea spre casă încet trecând pe lângă lume. Mai bine spus, ei toţi au trecut pe lângă mine, pe lângă o eu nepăsătoare de ei! Nu sunt sigură ce anume vreau să spun în momentul acesta, însa mă voi ierta orice aş îndruga.

Soarta nu m-a ajutat să prind creme brulee, însă a avut grijă să îmi comande nişte salată de pătrunjel şi să primesc gratuit murături! Pe lângă asta m-a făcut să-mi sporească respectul pentru cei de la Muse [au chocolate] şi pentru restaurantele deschise non-stop. Mulţam soarta :)
Aş mai avea să-ţi mulţumesc pentru desenele animate de azi, mai ales pentru scurtmetrajul cu james bond la cub, feminin şi cu păr alb. Să nu uit!!! Cinste şi prichindelului care îşi abandonează pantofii sub tufiş, şosetele în cutia pentru scrisori, pantalonii la vânzare şi cămaşa sub leagăn. Cu alte cuvinte animest ^.^



Deja sunt sigură că s-a spus totul despre concertul muse şi din acest motiv am să mă abţin de la orice alte de prisos comentarii ... însă clipul tot îl aşez aici, la loc de cinste!
cuz i'm feeling good *sigh*

1 giggles:

Life on Mars said...

apropo de muraturi...mi-ai facut o poftaaaaaaa:X ah
la animefest ai reusit sa ma convingi sa merg,dar regret si acum ca n-am putut din cauza racelii care n-a vrut cu nici un pret sa ma lase sa vin:-<
si despre miuz...doar dragoste eterna:X:X