Friday, June 8

Noroacele

Care este treaba cu norocul? Când vine? Când dispare? Cum de ne punem viaţa aşa fără prea multe remuşcări în mâna lui? Hai să fiu un pic mai clară!
Este sesiune. Nu spun să ne shimbăm total modul de a fi, însă unele ajustări trebuie efectuate, nu? Cum de te lasă conştiinţa să apari atât de paralel la un examen? Să baţi la cap pe toată lumea şi să mai faci şi totul la perfecţie? Hmm ... problema mea este însă cu totul alta!
De ce nu-mi iese şi mie? Când am curajul să mă prezint într-o asemenea manieră la vreo examinare, totul îmi iese invers! Notă mică! Ruşine! Conştiinţa încărcată pentru că nu am făcut nimic ca să modific un rezultat anticipat! Vreau un pic mai multe certitidini dacă se poate vă rog! Este târziu, pe Realitatea comentează Mister Gheorghe, pe hbo rulează nu ştiu ce sf, iar sor'mea nu a ajuns încă acasă ;))
cu toate acestea astăzi m-am descurcat chiar bine la climato!
Azi am mai văzut muncitori muncind, babe culegând flori de tei şi extrasul meu de cont :)
Înălţător, vă asigur! Somn uşor şi noapte bună ...

0 giggles: